Livstecken



Ett livstecken från oss. Vi lever men det är väl inte mycket mer. Vilken
omgång, wohooooo.... Snacka om att man ska uppskatta att man får
vara frisk.


Ojoj, ja efter mitt inlägg igår morse gick jag och la mig. Där låg jag sen. Det var helt sjukt hur dålig jag var. 38,5 graders feber hela dagen. Jag kan inte minnas när jag hade feber senast, och jag tillhör den gruppen som blir så himla dålig av feber. O så Elliot då, han började kräkas igår kl 6 på morgonen. Han slutade kl 9 igår kväll!!!!! Kan ni förstå? Dessutom kan jag inte vara en bra mamma och finnas där för honom eftersom jag var så dålig. Så då fick husbandet halka omkring med sin onda rygg igår, det var så synd om alla igår. Elliot och jag låg bredvid varandra och yra hela dagen igår. Nu äntligen har Elliot fått sova en hel natt utan att spy en endaste gång. Han sover fortfarande.

SJälv var jag och fyllde en diskmaskin i morse och plockade undan lite. Är inte det lite typiskt morsor? Så fort man är på benen så börjar man städa!! :))) Jaja, jag är inte hundra än men jag är på benen, bara det är en bragd! Jag är så glad för det, nu hoppas vi att både husbandet och Thedde klarar sig. Kan inte se att husbandet ska få detta med sin onda rygg, voine voine det får bara inte hända! :(

Hoppas ni bloggläsare får hålla er friska!

Kommentarer
Postat av: Madde K

Skönt att höra att ni mår bättre iaf och jag hoppas verkligen att Husbandet och Milo klarar sig tills i helgen. Inge roligt om 2årsfirande blir från sängen.

Ikväll ska jag hem och baka tills våran lillapluttas födelsedag i morgon.



Krya på er!! Kram kram M

2010-12-02 @ 11:49:05
Postat av: jama

Äh men fy, Magsjuka är DET värsta! Damn it va ni e otursdrabbade just nu.



Massor med KRYA PÅ!!!!



kram

A

2010-12-02 @ 17:47:04
URL: http://jama.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback