Julgran = CHECK



Kolla in happyfacet hära?! Helt överlycklig nu när jag
äntligen fick inhandla min fiiina gran. Denna gången
fick jag faktiskt tag i en riktigt fin för att jag för EN
gång skulle var ute i god tid! HURRRAAAAA!




Påklädning av årets gran.... visst är hon fin vår lilla gran?! Hon är
alldeles fyllig och tät. Precis som sin ägarinna! :)
Eeeh...tät i fyllighets
syfte!





Har tyvärr inte systemkameran hemma så det blev inga bra bilder på
vår gran. Men fin är hon, och doftar juvligt. Den blev vit och silvrig som
planerat. Granmattan är från ICA maxi och så blev det en julgransfot
från ÖB. Den ska jag spraya vit när jag får tid sedan. Efter smyckning
av gran blev det lite mjölk och lussbulle. ÄLSKAR den combon. MUMMA!


Jaha, årets gran är kladd och den blev verkligen så fin. Glad att ha den redan nu så man hinner njuta utav den en stund innan den ska kastas ut igen. Jag vet exakt hur trött jag kommer vara på den då fast det känns väldigt långt bort just nu! :)

Denna dag har gått i julgransjakt och skjutsandets tecken. Det är lite murrigt väder ute men inget kaos som jag trodde det skulle bli. Jag ska snart åka och hämta hem Elliot, det blir nog en liten handling oxå inför fredagskvällens mysande. Ut och brottas med alla andra i julhysterin. Vet inte vad vi ska äta men jag tror att det blir det gamla vanliga svennebanan Tacosen. Vad annars liksom? Men det ÄR väldigt gott och eftersom grabbarna gillar det så mycket oxå så blir det ju enkelt att fixa det.

Ha en fin fredagkväll ifall vi inte hörs mer denna fredag.

Kommentarer
Postat av: Madde K

Superfin gran. Hittade en jag med på Växtriket, jättetät och fin och en likadan matta hade jag köpt för några veckor sen :)



Kram kram M

2010-12-17 @ 21:44:38
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Jag och mina kollegor tackar för smygreklamen i bakgrunden ;-)

Det var mig en riktigt fin gran ni hittade, tur ni var ute i god tid!!!

Puss

2010-12-18 @ 12:54:37
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback