Tomten Milo ♥







Våran tomte Milobebis. Det roliga är att han låter mössan sitta på
långa stunder utan att ens försöka ta av sig den. Detta bådar gott inför
julafton. Tomtemössan på!


Har egentligen inte tid att sitta här men var bara tvungen att visa lite bilder på Milobebis när han hade sin tomtemössa på. Han tar tag i sitt ansikte och gör såna här grimaser emellanåt, och vi vrider oss av skratt. Ju mer vi skrattar desto mer grimaserar han. En riktig teaterapa, den egenskapen tror jag både att mamma och pappa står för.

Nu hopp in i dusch och fara iväg på julklappsinhandlandet. Har precis bakat klart Leilas Bounty Road godiset och saffrans muffinsen.... PIUUUH! Känner mig stolt över mig själv, jag ligger i fas..... ligger i fas. Kör på ba.... HEJA HEJA!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback