Lucia



Glad Lucia till er alla. Efter att ha haft ett utbrott på
vårt internet så gav jag fan i allt och svängde ihop en
saffransdeg istället. Verkar vara nåt återkommande
detta, att baka när man lackar! Kanske är Tony som
pajjar det lite då och då!

Nåväl, jag bloggar från mobilen så länge då! Tony sitter och kollar över problemet nu. Milobebis har precis vaknat, han spelar Angry Birds. Jag ska filma det så ska ni få se när han spelar, ser riktigt kul ut

Ha en mysig Lucia idag hörrni, återkommer så fort vi får fart på internet igen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en bra luciadag med massa sång och mys ;)

2010-12-13 @ 10:40:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback