Lilla julafton







Lilla julafton med mammagruppen hade vi igår. En jättemysig träff
som jag hoppas att vi fortsätter med länge länge.


Vi började i backen, blev bara några åk för sen fick vi visst syn på lekparken brevid. Där lektes det sedan för att avslutas då Milobebis verkade frysa och vara lite trött. Han är lite hostig så jag antar att det kanske är en liten förkylning på G. Längesen nu så jag antar att det är dax igen.

Vi hade jättemysigt här hemma. Det bjöds på glögg, pannkakslunch, goda matiga mackor och slutligen lite fika med lussebullar och pepparkakor. Vi öppnade givetvis julklappar som vi bytte. Milo fick pennor och ett ritblock, PREFEKT... han som älskar att rita! Han hade tusch över hela kroppen igår. Munnen, händerna, ögonlocken!!!, och kläderna. Men men, det verkar vara tusch som faktiskt går bort! JIPPII!!!

Jättemysigt var det, hoppas att detta förblir en tradition!

Nu ska vi snart packa in oss i bilen för att åka på julmarknad i Sigtuna! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt det låter!

Hoppas ni kan få det till en tradtion :)

2010-12-20 @ 10:13:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback