Dan före dopparedan...



Godmorgon da´n före doppareda´n! Här sitter Milo och jag. Vår dag
har startat tidigt idag då Milobebis ville vakna redan klockan halv 5.
Jag SOV ända till dess, JIPPIII!!! Milo och jag önskar er en bra dag,
vad det än är ni ska göra. Själva ska vi rusa efter de sista julklapparna
och göra jansson!


Sista dagen innan JULAFTON är här. Ser man tillbaka så har det som vanligt gått ruskigt fort. Tyckte ju nyss jag hägde upp stjärnorna! Nåväl, det är bara till att köra järnet idag oxå. Återigen har drömmen om den där sköna mysiga dagen i raggisar och stickad tröja med glögg i handen grusats. Hade ju som sagt inga som helst förväntningar på det heller så jag är inte ett dugg förvånad. Jag vet inte hur man beter sig för att få en sån dag dagen innan julafton. Så är det med det. :)

Just i detta nu puttrar knäcken på spisen. Milo ligger här bredvid mig och kör Angry Birds. Vi filmade det igår så jag lägger ut den filmsnutten här senare idag. Han är GRYM! :))) Sen ska husbandet få sova klart sen ger vi oss iväg, jag ska verkligen FÖRSÖKA ha tålamod idag och inte vara irriterad ute på stan. Man får ju faktiskt skylla sig själv. Frågan är bara hur man ska klä sig? Det är ju svinkallt ute och så ska man in i butiker. Jag kommer ju svettas röven av mig.... kanske är bra? Har ni nån shopping outfit ni rekommenderar en gammal sliten 3 barnsmorsa?

Trevlig morgon på er! ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback