Dagens outfit



Såna här dagar som vi har nu blir lätt lite slappa har jag förstått. Nu idag har jag
iofs kastat ut vår HERREMINJEEE JÄTTEBARRANDE gran men sen har det kanske
inte blivit så mycket mer gjort. Man glider omkring i morgonrock och njuter av
icke stress....


Jag fick verkligen hoppa ut genom fönstret i morse när vi skulle få ut vår gran på balkongen. Den har ju barrat satan sen dag 1 då vi, jäkla klantarslen, glömde fylla vatten första natten granen bodde hos oss! Det är väl klart att den inte fixar det. Så nu är det som så att den helt enkelt inte pallade trycket och fick flytta ut. Dock så har det liksom frusit igen precis vid balkongdörren så i morse hoppade jag ut genom fönstret och högg lite i isen så att vi kom ut.

Sedan så har det inte hänt så mycket mer. Milobebis glider omkring i bara blöjan då vi har ganska varmt, Elliot i kallingarna och jag såhär. Jag känner att dessa dagar med INGENTING att göra var ganska så skönt, stressfaktorn har varit hög under hela december för min del så nu måste man pysa lite sådär lagom.

Nu fick jag precis ett mess om att det nalkas lite pulkaåkning på eftermiddagen så det ska vi väl få gjort under dagen jag och Milo.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback