Dag 17 - Mitt favoritminne














Dag 17 - Mitt favoritminne. Det ni ser ovan är ett av mina absoluta
favoritminnen. BRÖLLOPET! Allt som hade med vårt bröllop att göra
har lämnat så fantastiska minnen kvar hos oss båda.

SJÄLVKLART ska jag börja med att säga att barnens födelse ju är det starkaste minnena man har och de som ligger en närmast om hjärtat.

Men ett favoritminne som etsat sig kvar som nånting fantastiskt roligt var när vi gifte oss och min 2 dagars möhippa som mina brudtärnor fixat! Det var WAAAAAY BEYOND vad man hade kunnat önska sig. HERREMINJEEEE vad roligt jag hade. Jag säger jag för man var så uppslukad av allt det roliga som hände så jag faktiskt inte vet om dom andra hade kul, nåväl... dom har sagt att dom hade jäkligt kul dom oxå! :)

Jag belv kidnappad en fredag, en fredag som vi bokat annat. Det skulle visa sig vara fejk hela skiten för in kom dom. 5 tjejer första dagen och svepte med mig i en lång limo med skumpa till storstaden. Det blev middag och jag fick uppträda på undichi, med Duo Jag. Så jäkla kul och jag gav järnet! "I love rock n roll" cd:n hade ramlat ner i brevlådan några veckor innan så den var inövad och klar. Efter det blev jag lurad att allt var klart, vi åkte hem för att sova, jag kände mig jätteglad men kanske som att vi åkte hem lite tidigt, klockan var ju bara halv 2! Dan efter skulle vi fika på stan innan tåget skulle ta oss hem. Konstigt nog gick vi av tidigare tänkte jag men Cia ville ta en promenad eftesom hon var lite bakis, sa hon. Vi skulle gå genom Rolambshov parken. När vi går där så ser jag ett stort gäng tjejer på en stor filt men reflekterar först inte vilka dom är förrän jag är precis bredvid. Då har det dukats upp värsta picknicken och alla tjejer (kompisar) satt där. En skvätt gråt kom här....

Möhippa dag 2 hade startat! Det blev till att svälja ner jäger till frukost med paketutdelning och massa gott att äta. Vidare till inspelnings studion där en kille som varit med i Robinson arbetade. Kommer inte ihåg namnet nu.... Det blev inspelning av låten OCH en musikvideo som givetvis visades upp på storskärm på bröllopet! :))) Vi avslutade eftermiddagen med middag hos en av tjejerna som bor i Stockholm och en sjujäkla rajtantajtan fest inne i stan med skumpa bord och hela konkarongen!

Pricken över i:et sedan blev vårt underbara bröllop. Allt var helt fantastiskt! Det blev ett sånt bröllop som vi båda önskat oss med ALLT.... massor med vänner, god mat, rolig underhållning och fest långt in på natten.

Varje gång jag tänker på min möhippa och mitt bröllop så ler jag, det är ett jättehärligt minne att ha kvar och jag skulle vilja göra det OM och OM igen.... om det bara gick!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt!!!

Ett/många minnen för livet :D

2010-12-21 @ 12:41:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ja, det ser onekligen VÄLDIGT roligt ut :-) Och två dagar i rad, jäklar!



Sv: Haha, ja jag har också en yngre man, men just nu har han en muskelsträckning i låret som gör att han inte kan göra någonting ikväll... Han är också 30 ;-) Ja, se karlar!



Kram!

2010-12-22 @ 20:22:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Slaven Tommy

Hej! Vet du nåt vilt tjejgäng som vill boka en kille som naken uppassare som skämtgrej till någon möhippa eller liknande tjejfest? ;) Googla på "slaven tommy" i så fall så hittar ni min sida :)

2010-12-24 @ 22:25:46
URL: http://slaventommy.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback