Dag 15 - Mina drömmar





Just nu i dessa vintertider och bister kyla är det lätt att
drömma om utlandsresor till nån ö som liknar paradiset.
Jag skulle lätt kunna ta min familj och lämna Sverige efter
nyår för att komma tillbaka nångång i Maj. Tänk vilken
dröm att få leva så.... Mina drömmar är att NÅNGÅNG få
den möjligheten!







Nånting jag OXÅ drömmer om är att få åka på spa en weekend. Jag
har aldrig varit på ett riktigt spa och tror att jag och husbandet skulle
behöva en "weekend off" för att bara vara VI och njuta av lugn, ro
och sköna avlappnande behandlingar. Tänk vad hans rygg kanske
skulle må bra utav det. Att bara prata klart våra meningar skulle vara
en annan grej, om vi ens skulle prata. Vi skulle nog bara njuta av
tystnad kanske!


Detta är ju de drömmar jag har just NU, ja nu när man tänker efter. Annars så tycker jag om att drömma. Dvs när jag får TID att drömma. För så fort jag börjar dagdrömma så somnar jag ju så det är lite vanskligt det dära.

Jag drömmer faktiskt oxå om hur jag skulle vilja att det blev för mina barn. Hur lyckliga dom ska få bli, vara friska och även nå sina drömmar. Drömmar kan man inte få för många av, man måste drömma och ha sina visioner. Jag tror man mår bra av att ha det.

Dream on... men glöm inte att: Dont dream your life, live your dream!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Man mår bra av att drömma, men en dag hoppas man att vissa slog in :)

Ha en mysig advent!

Kram Anna

2010-12-19 @ 07:46:14
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: ulrica

Om ni har möjlighet, önska er ett presentkort på hotell Clarion Sign i Stockholm. De har ett paket för 1395 kr/person som inkluderar övernattning, middag, frukostbuffé och entré till Selma Lagerlöf Spa med pool på taket, bastu och man kan även köpa till behandlingar.



kram Ulrica

2010-12-19 @ 15:19:08
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Anna: Detsamma till dig!



Ulrica: Ahaaa, bra ide.... Det ska vi helt klart göra! Kram

2010-12-19 @ 16:48:38
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det tror jag med :D

2010-12-20 @ 10:15:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback