Dag 12 - I min handväska



Den här har jag oftast, köpt på H&M, sen har jag några andra men
när man alltidhar en skötväska med sig så har den mer eller mindre
blivit en handväska oxå. Att bero på det så är det dax att sy ny skötväska.




Ja, ett skrynkligt paket med ob och lite bindor. Det börjar bli dax och
den dyker upp när som helst. Då gäller det att ha resurser med i
väskan. Samarin brustabletter är oxå bra att ha, ja nu i juletider när
man kanske äter lite för mycket av det goda (kollat för mycket på
reklam, jag?)




Min plånbok, innehåller alla mina kort, lite läppglans, kvitton och ibland
pengar! :)




En katalog från IKEA. Vi går nämligen och finurlar på nya madrasser.
Hittade den här perfekta katalogen där igår, här i står nämligen ALLA.
Sen har jag tydligen 5!!! olika läppglans i väskan. Från vänster: Lancome
färg nr: 201, 2 favoriter till läppglans från H&M, underskattade som tusan
..... En läppglans från CLINIQUE färg nr: 2 nudetritious och en från
Lumene färg nr: 14. Sen självklart lite rouge, lite ögonfuktare och ipren.
Brukar oxå ha en linsdosa i väskan!


Ja så kan det se ut i min handväska. Oftast så innehåller det Milos grejer oxå. Allt från blöjor till stjärtsalvor och strumpor. Men när jag stadat ur den så innehåller den ungefär allt detta!

Nu väntar frukost med familjen, jag har gjort mig till lite och kokat gröt till mina pojkar. Det uppskattades och kan väl inte vara en bättre start för skolgrabbar i pubbeåldern. MER GRÖT ÅT UNGDOMARNA!

Godmorgon kära bloggläsare! Tack för ni finns!

Kommentarer
Postat av: jama

Haha, det är du o Maria Montazami alltså!! ;)



Bra katalog över madrasser, vi ska köpa en till lillgumman, sonen ska ev ta över sambons och han ska då ha en ny, aningen hårdare än min så slipper det kanske bli "svallvågor" i sängen så fort han vänder sig. Han väger i stort sett dubbelt så mkt som mig. Haha.



Ha en fin dag, i snöstormen!

2010-12-16 @ 11:49:57
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Jag vill nästintill varna för IKEA: madrasser ( speciellt om man har problem med ryggen) Vi köpte en ny säng där och tillhörande madrass; vi har bytt bäddmadrass 1 gång och får vända den jämt och ständigt för att det blir som två skålar i den. Jag har lite problem med min rygg och vaknar inte utvilad. Tänk på Tonys onda rygg innan ni bestämmer er... Lycka till!

Kram

2010-12-16 @ 23:07:28
URL: http://johannaslantliv.blogspot.com
Postat av: Nina

Jama: Yes, jag och Majsan! :)



Johanna: VI har alltid haft madrasser från IKEA och har alltid varit jättenöjda. Och faktiskt så är sängen det enda stället som Tony känner sig minst smärtfri just nu. Så vi kör på IKEA madrasser eftersom dom alltid funkat så bra för oss! Tack ändå.... kram

2010-12-17 @ 05:05:05
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tänk så mycket man kan få plats med i en handväska egentligen ;)

2010-12-17 @ 08:50:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback