BUZZADOR



Nu har jag fått 2 erbjudanden på kort tid ifrån Buzzador.
Det ena är att testa CLINIDERMS produkter, då får man
även lotta ut produkter på bloggen. Det andra är att
testa Lovefilm i en månad. Hyra filmer i en månad alltså!

Jag har varit en Buzzador i flera år, några kampanjer som jag betat av är att testa FLUX, kids juicer, ostar m.m. Nu var det ett tag sen jag hörde nåt men så nu har det dumpit ner hela 2!!! kampanj erbjudanden. Det är inte helt säkert att jag får dom men man kan ju hoppas. Jag har fått de jag anmält mig till tidigare! 

Ifall du nu skulle vilja bli en buzzador ska du klicka på den här länken:---------->Bli buzzador
Kom ihåg att skriva i att du blivit värvad av mig då! :) Mitt användarnamn på Buzzador är Ninnu. Det är det namnet du ska fylla i när du registrerar dig. Det kostar ingenting utan är helt gratis. Varor du ska buzza kommer till din dörr. Att buzza betyder att visa produkterna för dina vänner, smaka-klämma-känna eller som jag gör via bloggen. EN enkel rapport lämnas in efter varje buzzning. Inte alls jobbigt och nåt alla klarar av och hinner göra!

Bli en Buzzador du med! Håller verkligen tummar för CLINIDERM produkterna, då kommer ju jag att få ge ut julkappar till några av mina läsare oxå! Wieeeeee.....

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback