Alex Schulman bloggar igen!



Nämen vad är det jag seeeeer? Jag blir glad så ända in i skogens
alltså... Jag följde ju Alex Sculmans tidigare pappablogg och bara
älskade den. Har nog aldrig skrattat så mycket åt en blogg som jag
gjorde åt den. Humor på hög nivå. Läste högt för husbandet ur den
rätt så ofta och så skrattade vi båda så tårarna rann!


Han la ned den bloggen när hans dotter Charlie blivit 1 år. Det var en stor sorg för mig, blev väldigt tomt då jag tittade in på hans blogg dagligen. Men så får jag se att han startat en ny blogg...... vi får se om den utvecklas till nånting roligt oxå, jag hoppas det! Till bloggen-------------------->Alex Schulman

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback