ÖLANDS GLASS





ÖLANDS GLASS. Har ni varit där och ätit glass någon gång? Här sitter vi
precis utanför deras helt underbara glassfabrik. Jag har aldrig ätit så god
glass i hela mitt liv....

Jaha, då var man ett år äldre och ett år klokare! :) Härligt.... eller helvete. Det är hugget som stucket. Det beror nog på när du frågar! :) Jag fick en härlig kväll med nära och kära. Fina presenter fick jag oxå. Husbandet köpte ett Tomas Sabo armband med 3 berlocker på. Första bokstaven på mina barns namn. T:et fanns dock inte inne så jag ska hämta det på tisdag nästa vecka. Sååå fiiint var det i alla fall. Det blev oxå 4 biobiljetter med tillhörande barnvakt när vi vill gå! :))) Pengar.... i love pengar och ska nog köpa en fin jacka! Eller..... jag vet inte men jag borde köpa en schysst jacka till höst/vintern. Några flaskor vin damp ner oxå... det går alltid åt! :) Så...då var det 2 år kvar till 40! OH MY GOD, det får bli ett helt annat inlägg. Lägger in bilder senare på mitt armband.

Att bero på födelsedag och gottigheter. Har ju glömt att berätta att vi var på Ölands glass när vi var på Öland. Ja alltså i en butik som säljer och tillverkar sin alldeles egna glass. Det fanns så jäkla härliga smaker. Vad sägs om: Äppelpaj, Äggtoddy, Jordgubb & Rabarber m.m. Helt sjukt goda glassar. Synd att det var lite kallt just den här dagen, annars hade den nog varit ännu godare. Men allvarligt åker ni dit någon gång så lova mig att besöka det stället! Kanske nåt att planera in till nästa semester..... sådär om en 350 dagar eller nåt! :) Näää.... eller jo, så länge är det kvar men snart är det jul och sen är det semester. Så fort går ju tiden.....

Nu fixa sig inför jobb, ha en trevlig dag alla! ♥




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback