Jag är sjuuuuuuuk.... :(

img_0025 (MMS)

Jag är sjuuuuuuuk.... :(


Kommentarer
Postat av: jama

Här har du en till. Har känt mig helt off hela helgen. Och idag, efter lunch bröt förkylningen ut. Känner mig hängig, halsont, snuvig med serienysningar. Och jag borde baka, för i morrn fyller min lilla tjej år.



Är dock ledig i morrn så det känns skönt!



Bädda ned dig framför tv:n med lite varmt te. Det funderar jag på, tar o bakar i morrn tror ja!

Krya på dig!

2010-08-30 @ 19:51:02
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pezze

uhh.. krya på dig!!!

hoppasall baciller kutar fort som f*an iväg från dig o andra i familjen!!!

Postat av: husbandet

Puss och kraaaaam !!

2010-08-31 @ 08:18:52
Postat av: Nina

Jama: Uscha...alla är sjuka. KRYA på dig gumman! ♥



Pezze: TACK till dig ♥



Husbandet: TACK hjärtat...saknar dig massor! ♥♥♥



2010-08-31 @ 10:35:22
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback