Min tur nu?



Hihi, kan man ens låta bli att le till den här bilden? :) Han
är på ett typiskt bushumör a la Milo. Då skrattar han åt
det mesta och charmar alla han ser. ♥

Tur att Milo är frisk igen. Han är så annorlunda när han får vara frisk. Glad, har aptit, leker massor och skrattar mycket. DOCK så är det nog min tur att överta denna förkylsningsbakterie nu. Jag trodde jag var immun mot dagisbaciller då jag ju gjort detta förut men det kan vara så att 10 år är för mycket för en immunitet! Min hals började värka på allvar igår, känner att det nog går år fel håll. Blir värre och så har jag nu gått och blivit förkyld oxå. Echinagard knarka idag då. Det är det enda sättet att hålla sig ifrån att bli dyngsjuk för mig. Jag kan inte bli sjuk.... jag får inte bli sjuk nu. Känner att jag har alldeles för mycket att göra just nu.
Men när har man egentligen tid att bli sjuk????

Nä, nu ska jag koka en stooor kopp the. Fylla den med honung och surpla i mig. Sen blir det nog en ipren innan jag far till jobbet. Hoppas ni andra är friska och får njuta av härlig vår. Idag ser det ut att bli en alldeles underbar dag hörrni.

Ha en fin dag så hörs vi sen! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: A

Usch! Hoppas att Enchingarden hjälper, och att halsen blir bättre.

Mitt bästa tips när man får ont i halsen är att, snabbt som sjutton, gurgla med Nyodex. Det tar död på bakterierna och kan bromsa upp halsontet. Värt ett försök!

Tack för kramen! Såna behöver jag just nu. :)

Den här känslan för jobbet har jag haft länge, mer eller mindre.

Ibland går det lite lättare...men jag funderar allvarligt över vad jag ska göra resten av livet.

Jobbigt att vara 42 och inte veta vad man vill bli när man blir "stor". ;)

2010-04-14 @ 08:40:51
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Husbandet

Milo är bäst !!! love you !!

2010-04-14 @ 15:37:53
Postat av: pezze

vilket glädje han utstrålar :D

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback