KIVI lyktor



Jag har gått och kärat ner mig i iittala:s KIVI serie. Dom finns i otaligt många färger och är otroligt vackra med ett tänt ljus inuti. Välj och vraka bland massa härliga fäger. Här är några utav mina favoritfärger: Clear, Sand, Watern green och grey.

Jag ska lura med mig husbandet på en tripp till iittala outlet någon dag. Det ligger ett här utanför byn, ca 20 minuters bilfärd så är man framme. Jag köpa upp mig på några av dessa vackra ljuslyktor. Jag börjar så smått planera för det nya boendet som komma skall. Sen ska jag inte prata så mycket om att jag faktiskt planerar att byta ut allt porslin så småningom. MATTEUS serien är så fantastiskt fin och jag överväger att börja samla på porslinet därifrån. Men men, en sak i taget så husbandet inte går i taket!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Väldigt snygg header :) Hoppas du haft en bra påsk. Kör du viktväktarna nu? Jag har tappat 3,9 kg på 6 veckor :) Glad för det men tror att jag har + denna vecka eller +-0. Jag var på 50 års fest påskafton och då brydde jag mig inte. Ha det gott/Kramizz Ewa

2010-04-06 @ 08:13:21
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: jama

Ja dem dära dem e fina dem!



En tripp till Örsa va inte igår. Gillar att strosa runt där bland de 3 (!) butiker som finns därute på outleten. :)



Vad fin du är i lugg förresten!!



Hoppas det går bra på jobbet :)

Kram kram

2010-04-06 @ 17:07:14
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Nina

Ewa: Nu när jag börjat jobba så har jag givetvis kommit av mig med vikten... dock så hinner jag knappt äta vilekt är ganska bra för figuren trts allt :) Sammanlagt gått ner 4 kg så vi ligger väldigt lika! :) Jag hejjar på dig.



KRAM



Jama: TACK.. ja jag trivs jättebra i lugg denna gång. Den måste klippas jäkligt ofta bara men jag gör det själv så det spear ju ingen roll... :) KRAM

2010-04-07 @ 05:52:01
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback