En underbar kväll hemma hos Kattis & Beine i lördags. Det bjöds på fantastiskt god mat, deyck och kul sällskapsspel. ÄLSKAR såna här kvällar i goda vänner lag. Det känns i luften att våren och sommaren
närmar sig, vi grillade faktiskt i lördags.

Lite fina bilder från Kattis och Beine. Vi var ett gäng som brukar ses. Det är ungar till höger och vänster och så vi vuxna som umgås. Nåväl, våra karlar hade annat viktigt i form av "El classico" i källaren att titta på. Men det sket vi kärringar i... kacklet visste givetvis inga gränser på övervåningen! Nu sitter jag här och tänkte snart lägga mig på soffan för att se Desperate Housewifes. ÄLSKAR ju den serien som blev ännu mer spännande då strippan dök upp! :) Jobbdagen har gått bra, jag har fått en hel del uträttat. DOCK så har jag fått ont i halsen. Inatt kunde jag knappt sova då halsen kändes som en tjock igentäppt klump. Usch... men mitt snälla husband servade med Ipren så man till slut kunde somna om. Hoppas nu jag håller mig frisk, vill...KAN inte bli sjuk nu juh! Snart börjar det hörrni... ska kolla klart på Dating in the dark nu. PIIIIIIIIIINOOOOOOOOOOOO program! :) Puss och trevlig kväll ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback