VÄGNING





Ok, vägning idag.... den här veckan har gått mycket bättre. DELS så har jag promenerat igen, sedan har jag faktiskt varit lite hårdare mot mig själv. Känner att motivationen växer när jag ser att resulatet på vågen faktiskt visar lite mer resultat! Jag känner och ser mer på mig själv nu oxå. Min 5 månaders mage är faktiskt så liten som en 3 månaders mage stundtals. :)

I veckan kommer jag promenera som förra veckan, jag kommer fortsätta med Naturdieten som vanligt. Kanske att jag kör ren kur nån dag oxå, bara för att få ännu mer motivation.

60 kilooooooooooooooooooo, here i cooooooooome!!!

Kommentarer
Postat av: Husbandet

You are da bäst !! Puss

2009-09-14 @ 09:03:22
Postat av: Husbandet

You are da bääääst :) . Puss

2009-09-14 @ 09:22:03
Postat av: hUSBANDET

Youuuu areeee theee bäääääääääässsssttttt... !!! :)

2009-09-14 @ 09:22:50
Postat av: Cian

Hmmm undrar vad ditt husband vill säja med det där?

Själv tror jag att han smörar för att han har hittat nåt han vill köpa...



Hahaha eller så är han så där söt och jag är ovanligt cynisk!



Pöss på dej gumman..vad du är duktig

2009-09-14 @ 10:51:42
URL: http://galencirkus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Go Niinis, you can do it!:-)



Du är duuuuuuktig!!!!!

2009-09-14 @ 11:31:52
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag undrar faktiskt oxå vad husbandet menar med det där! :) Haha, man kan ju tro att han köpt nåt riktigt dyrt. Men IGEN säger jag... han kom ju hem med en platt TV i fredags! :)



TACK mina kära! Jag vet att ni hejjar på mig...

2009-09-14 @ 11:53:09
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Gundy

Gott!!Tänkte själv köra en raid i oktober,vad sägs..en lite tävling?Kom med förslag.Typ jag ska losa 3kg och du 8kg..;)eller nåt liknande så kan vi väga oss den 7:e!Coolt va!!Vad är ditt mål på en månad?Kram Viken

2009-09-14 @ 16:15:02
Postat av: Nina

Jonte: Ämen fyy faaaaaaaaaaan vilken BRA IDÈ!! Jag e FETPÅ!! Ok, jag ska väga 60 till julen har jag bestämt. Den 7:e vill jag väga under 65! Så är det...



Så hur gör vi???



Såhär ser det ut för mig då:

Slutet september: 70 kg

Slutet Oktober: 65 kg

Den 7:e.... ok... realistiskt 64 kanske??

Slutet december: Mellan 55-60 kg



Å så måste vi komma på nåt jäkligt bra man måste göra eller ge om man inte klarar sin målvikt!



Vad sägs!



KRAM Nina

2009-09-14 @ 16:23:59
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Gundy

Kanon!Jag vet inte riktigt vad jag väger men gissar på ca87-88kg..käften!!Jag vill ner till 83kg..mer går inte om jag inte skall börja ta delar av kroppen..Om du ser att 64kg är realistiskt för dig så, ok då kör vi!Jag kommer få kämpa järnet till 83..men o andra sidan ser man jävligt tajt ut då!Sen är det ju något pris eller dyl.Vad tycker du?Få något eller att man skall göra något?Alltid kul att få något tycker jag..något fint/kul!!



Mvh Mr Slim

2009-09-14 @ 17:02:08
Postat av: Nina

OK. Ja, rent logiskt här nu då så borde ju jag få nåt finare än dig som ska ner så himla MYCKET! ;) Näärå, jag kör ju kanske mer RÅDIET än vad du kommer behöva göra som inte ska ner så mycket. MEN, vänta nu... joggar inte du en massa? FURREBURRE, måste fan börja med de jag me! :)



Du: -5 kilo

Jag: -9 kilo



OKI, vi gör såhär. Om vi nått målvikten båda två så köper vi nåt till varann, bara för att vi varit så jäkla bra. Typ nåt billigt, mer som en symbol liksom! Elle? Har nån av oss INTE nått målvikten får den köpa nånting för 300 kr till den andra, OM den klarat målvikten!



Deal??



// Kram från blivande X-small! (Med hängpattar...men anyway...smal!)

2009-09-14 @ 20:22:45
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Gundy

Yes,we have a deal!!Du ska veta att jag springer men still är på denna vikt..furreburre..vet ej,får sluta äta gottigottgott hela tiden hursomhelst!!Och att komma ner till 83kg är som att dra tillbaka tiden 10år..Kämpa Gundy!!!!För mig är 300kr=1000000kr from idag!!Forza!! I´will kill you...;)

2009-09-14 @ 20:29:30
Postat av: Nina

Hehe.... du vet väl att det är en finne du har att göra med.... ??? :O

2009-09-14 @ 20:44:46
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Gundy

Puuur finne!!Sämpa sig lite!!

2009-09-14 @ 20:50:16
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback