VÄGNING

Det tickar neråt. Nu har jag gått ner 3 kilo och det känns bra som fan. Jag känner på mina nyinköpta jeans att dom redan börjar bli för stora.... men det skiter jag fullständigt i! Ikväll ska jag ut i spåret och jogga 5:an. Nu vill jag att det händer ordentligt, har börjat äta lite mer för att kunna lägga in ordentlig träning. Det går inte att bara köra pulver då för då blir det inte så kul, man orkar ingenting och ligger energifattig hela tiden och blir vresig..... Jag har svullat lite i helgen. Igår på bion blev det t.o.m popcorn och en mentos tub. JAPP, det har jag o det var ljuvligt. Därav så ser det ut som jag inte gått ner så mycket men tror jag ligger på 1 kilo denna veckan, kanske lite mer. Idag ligger mycket vätska kvar tack vare lite vindrickande i lördags men det ska jag "dricka" bort idag!

HEJJA MIG!!!



Kommentarer
Postat av: Cian

Wohoooo Hejja Niinisen...



Jag börjar min resa idag...Sockerberoende

ska bort bort bort....



Hejja på dej igen :)



Pöss

2009-09-21 @ 14:10:57
URL: http://galencirkus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback