Vägardag!




Jaja, man kanske får vara nöjd med exakt samma vikt som förra måndagen. Har ju faktiskt mens den här veckan och då brukar det ju inte direkt rasa av några kilon..... jag får vara nöjd. Morgonpromenaderna har ju börjat igen nu när min tand äntligen kanske om ifall att blivit bättre. Vågar fan inte hoppas nånting ska jag säga.

Kör stenhårt med naturdiet igen. Som jag nämnde funkade ju CAMBRIDGE sådär för mig, men efter att ha fått prata med ett proffs visade det sig att jag druckit för lite vatten och då mår man tydligen skit! SÅ jag kör såhär: 4 shake´s per dag för att avsluta dagen med en middag med husbandet. Då är det en LCHF middag. Vissa dagar kör jag ren kur hade jag tänkt så får vi se om det drar igång lite extra! Beror på sinnesstämning.... Jag kommer att köra cambridge sen när jag fått av lite, den kuren smäller kanske fortfarande högst på pulverdietshimlen! Då beöver man nåt som hjälper en av med de sista kilona, alla vet ju hur vidriga dom är att få av!

Aja, jag kör. Nästa mål är att väga under 70 kilo och det vill jag så gärna göra innan den här månaden är slut! SÅDESÅ!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback