Jag vill på SPA

Vet inte hur ni känner men jag känner att dygnets timmar knappt räcker till. Då är jag mammaledig och hemma hela dagarna, men jag har verkligen RÖVEN FULL hela tiden. Det beror på många saker, dels håller jag ju på och jobbar med mitt "eget", vi rustar lite hemma och dessutom har jag en separationsångestbebis runt mina fötter, bakom mig, bredvid mig, under mig, ovanför mig och förmodligen snart i mig! Han kryper snart tillbaka in i  magen tror jag, så nära mamma vill man vara!

Jag sa just till husbandet igår att jag bara längtade efter honom. Ja, alltså ni vet när man bor ihop, man äter ihop, man renoverar ihop och man sover ihop men man är inte "nära" varandra i alla fall! Man är lååångt ifrån varandra. Man hinner knappt prata meningar klart med varandra förrän man blir avbruten av unge nr:1 eller 2 eller 3. Jag VET att småbarnslivet är lite såhär men det betyder ju inte att jag inte saknar mitt husband. Det kommer en tid när vi sitter gråhåriga och har all tid i världen för varandra och då kommer man väl sakna ungarna så man tjurar för det dåra. Aldrig är man nöjd... :)

ANYWAY. Min mamma blev bjuden av sin syster på SPA i helgen. Ni vet ute på Hasseludden som jag nämnt tidigare på min blogg! Det hade ju såklart varit alldeles ljuvligt och mamma ville knappt åka hem. Det är morgonrockar, tofflor, knullruffsfrillor, osminkat och bara alldeles ljuvligt att tillbringa lite tid där.

Varför i helvete kommer jag aldrig ihåg att jag ska önska mig sånt. Alltid när man fyller år eller det är jul så glömmer jag totalt bort att jag ju vill åka dit med mitt husband och bara koppla av. Det verkar hur mysigt som helst och när man går ut på hemsidan så spelas det sån skön japansk plingplong musik som gör att jag nästan somnar här vid datorn! Testa själva med att klicka här!

Kan inte ni påminna mig nästa gång jag fyller år, eller varför inte till julen att jag ska önska mig det!
Jag vill njuta och slappna av... har nån varit där??? 



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback