Milobebis sjuk!

Vår bebis e sjuk!

Igår var ingen bra dag.

1) Han rev sig själv i ögat så det blev en liten reva på hornhinnan. Akuten för check men inget man gör nåt åt tydligen. Barn läker bra som läkaren sa.

2) 39 graders feber, PANG BOM från ingenstans. Nu undrar man om det är svinis som kommit??

Det är första gången han är sjuk på riktigt, pappa husbandet gick och bar på honom nästan hela kvällen igår. Han är ju inte van. Han har aldrig haft ett sjukt barn, jag såg ritktigt hur han led med Milobebis. Jag förstår honom, jag fick den känslan för första gången för 13 år sen. Den ÄR och FÖRBLIR hemsk!

Som sig bör så har Milobebis knappt sovit inatt. Men men.... det blir väl bättre snart hoppas jag. Sen är febernedsättande en gudagåva såna här dagar!



Men han ser förvånansvärt pigg ut för att vara sjuk.......jag tror jag ser sjukare ut faktiskt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluttisen hoppas han blir frisk fort!

/Krya på sig kramar från garbis

2009-09-11 @ 10:22:44
Postat av: Alexandra

Nej men skrutten då, inte kul å va sjuk inte!



Det går ju mycket "vanliga" flunsor nu så tror inte du behöver oroa dig för svinis...



Puss på er och krya på dig Milo!!!

2009-09-11 @ 10:51:59
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Johanna Viksell (Pilkka)

William fick också över 39 graders feber bara så där...vaknade natten till igår och skrek på mamma och när jag gick in till honom var han stekhet...

2009-09-11 @ 12:27:57
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Elin

Läskigt det där med ögat! Hoppas han kryar på sig snart! Kram kram

2009-09-11 @ 13:52:58
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas han blir frisk snart!

Vill tipsa om 3 tävlingar hos mig, amningströja från Boob, och presentkort på barnkläder/saker står på spel! Ha en härlig kväll. kram

2009-09-11 @ 22:45:53
URL: http://www.carolina1979.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback