MENS

Den röda lilla veckan är här igen. Ja ni vet den där som sliter och river i magen, den som gör att din hy blommar ut i vackra små vulkaner, den som gör att din redan utstående mage står ut lite till, att du vaknar och känner dig svullen-irriterad-ledsen-arg-trött-ofräsch.





The one and only LINGONVEEECKAAAAAAAAAAA!!! Jävligt töntigt namn det där. Lingon är trevliga, smakar surt men gott och är allmänt söta. Mens är allt annat än sött. Det är rent ut sagt förjävligt. ÖVERFÖRJÄVLIGT för att använda mitt eget uttryck när nåt är riktigt åt helvete. Snacka om att naturen gjort det rätt klyftigt. Man är som mest ofertil när man har mens. Konstigt, man ser ut som 7 svåra år dessutom fräser man ju bort all närhet man skulle kunna få. Man är en riktig bitterfitta som vill bli lämnad i fred. Håret är en enda tova och kollar man sig i spegeln börjar man tjura....

Aja, bara så att alla vet så har jag mens den här veckan. Den entra lite snyggt inatt. Utan förvarning klampar den in och väcker mig.... (som om inte tandhålsvärken vore nog?) och tvingar mig att gå upp mitt i natten.

JÄVLA SKITMENS!




Hade det inte kunnat finnas nåt annat sätt att visa att kvinnokroppen funkar som den ska? Hade det inte räckt med en finne stor som en enkrona i en vecka. Eller att håret blev rött en vecka? Varför inte att man fick mycket saliv en vecka och fick spotta lite extra? Eller jag vet. Man fick stora bröst i en vecka, riktigt stora bröst!! Hahaha.... riktiga COHONES som studsar runt den veckan. MELONAS som ska brottas i alltför små BH:ar. Det vore väl inte alltför jobbigt säger jag som är lite pattfixerad ;). Jag skulle tycka det var trevligt med riktigt stora pattar en gång i månaden. Hihi... husbandet kanske oxå skulle gilla det! ;)
Och tänk, då skulle vi säkert inte ha alla dessa bröstoperationer om alla fick ha stora bröst 1 gång i månaden. Man skulle väl vara helt less på dom efter en veckas slit med för små bh:ar, tröjorna sitter inte snyggt och t.o.m lite ryggvärk.

Det skulle väl vara som att ha mens....fast man kanske skulle få ligga lite mer?! :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahahaha!! Jamen du gör ju iallafall mensen lite roligare!!!!

2009-09-03 @ 14:09:34
Postat av: Carin

hahaha mina pattar hade gärna fått va mindre, men de är på god väg tack vare cambridge, men ngn sa att träning i kombination vore ngt, håller med!! ;)

2009-09-03 @ 18:15:00
URL: http://tatan.blogg.se/
Postat av: pezze

L håller med dig om mensskiten..

det e jobbigt..

för humöret svänger snabbare än vad en bil hinner svänga..



Postat av: chasmine

usch, usch jag hatar lingonveckan blää :(

2009-09-05 @ 17:28:10
URL: http://takealook.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback