Helgen i bilder

Dagens promenad avklarad. Jag och Åsa tog vagnarna och rullade i 1 timme. Så jäkla skönt att äntligen vara igång igen.

Tanden gör sig påmind men med lite alvedon så kixar sig det mesta. Ok, jag ska inte prata om den obefintliga tanden mer nu, vill bara säga att det är på G att bli bättre men värker som fan stundtals. Händer nåt mer så lovar jag att ni får veta det härinne men nu är säkert ni som jag så jävla less o höra om den!

Tänkte att jag skulle köra lite bildvisning från helgens bravader, om nu lite fotboll på kvarterskrogen och innebandycup kan kallas bravader. Ärligt talat så längtar jag efter nåt kul nu så jag nästan spricker. Jag är låg och känner att det mesta är sådär kul just nu..... aja, that´s life! Det kan inte vara så jävla kul jämt...eller? Du som känner annorlunda får gärna ge mig en idé!

Nåväl... först var vi på matchen! Jäkligt trevligt på krogen där, dit kommer vi att gå många fler gånger! Trevligt när precis alla kan vara med. Dom har gjort en liten barnhörna där oxå så ungarna kan lajja medan föräldrarna käkar och umgås! Sånt gillar vi!











Sen hade vi lite cup i söndags. Vi torska alla matcher men skit i det, det är bara början av säsongen och vi hängde på bra tycker jag!





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback