SNART BÖRJAR IDOL 2009/2010

Hörrni!

Den 8:e september börjar IDOL!!!!!!! 

Jag ser sååååååååååå fram emot det, jag har längtat och det som är najs med höst är väl att just alla såna här program startar igen. Nu kan man kura ihop sig i soffan och ladda upp med god mat och mys!!

Nu ska vi få sitta och gömma oss bakom kudden och skämmas så ögonen håller på och trillar ur, bland det roligaste som finns är ju sdom här puckona som inte fattar att dom suuuger utan hela sitt liv blivit peppade av nära och kära att dom kan sjunga och är duktiga. Vad är det för nära och kära??? Är det shysst.... fan! Det tycker inte jag, skicka iväg henne och skäm ut sig för hela svenska folket vettja.... hehehe!

Jag hade velat att mitt husband sökte till IDOL, men han vill inte. SYND tycker jag... det hade vart jäkligt kul! Sen vet jag att han hade gjort det bra, men jag hade i alla fall suttit bakom en kudde... men inte för att jag skäms men för en sån hemsk/underbar känsla som inte går att förklara.

Hoppas oxå att vi ska få höra skönsjung, jag vill rysa, gärna gråta en skvätt, när någon verkligen kan beröra med sin sång... LÄNGTAR!!!!





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback