i LoVe HöSt!!!

Jag kan inte rå för det....

....men jag gillar ju hösten nu huxflux! Är det oxå ett fucking tecken på att man blivit gammal tro?? :) Hur kan det komma sig, jag som HATADE hösten förut? Det enda enda jag kanske skulle kunna klaga på är att det blir så HIMLA mörkt fort. Jag kanske hade föredragit att det blev mörkt liiiite senare när det är som värst. MEN, desto härligare är det när jag får tända ljus i hela huset. Det är förjäkla HÖG mysfaktor på det. Mitt i sommaren är det inte alls lika självklart med dessa ljus.

När jag har alla tända här i huset är det som en bastu. Vet ni att 1 värmeljus värmer som en hel människa. Så när jag tänder alla skulle det kunna vara som att vi är 30 pers här hemma. Inte konstigt att det blir lite varmt då kanske....

Aaaa, snart närmar sig kvällen och med den att tända ljusen. Först ska jag på föräldramöte sen blire MYS! 



 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är härligt med tända ljus i höstmörkret! :)

2009-09-14 @ 18:05:40
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Alexandra

Yankee Candle, "Clean Cottin" I just love it! Luktar så jäkla fräscht!!!



Det är verkligen mysfaktor på hösten, att tända ljus och göra det myspysigt inomhus. Problemet med mig är att jag ju vill göra om hemma så det blir så där höstmysigt. Inget problem i sig men blir det blir dyrt när man vill göra samma sak, vinter, vår o sommar!;-)

Höstfix är åndå något speciellt och jag gillar den också, till en viss del iaf!



Förresten, Fint kort på Milo med tandborsten i högsta hugg, charmtroll!:-)

2009-09-14 @ 21:56:38
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Älskar med hösten och mysfaktorn som kommer med den.

Alla nya serier som börjar och att det faktiskt är tid för tv-tittande. Jag såg med Hollywoodfruar igår, kan inte hjälpa det men älskar dessa program men skäms för deras räkning. Värst var ändå den skånska frun, Anna Anka.

Önskar dig en härlig dag!

2009-09-15 @ 07:55:09
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Mattias

Jag hatar hösten eftersom den precis som vintern kommer kännas evighetslång! Svinkallt på morgonen nu när man ska till jobbet, brrr. Kom tillbaka Sommaren säger jag! ;)

2009-09-15 @ 09:07:20
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback