Hur gick det med tanden....

 

 


Kommentarer
Postat av: Annisen

Sötnos vad du är bra tralalalalaaaa. Du ser ju toklättad ut trots bedövning o allt;) Heja dig. Kramar i massor.

//Anna

2009-09-01 @ 19:48:01
Postat av: pezze

förstodd inte vad du sa( e ju döv), men att döma över vad du har gått igenom så verkade de ha fixat eller tagit bort tanden...

man såg att din ena "sidan" såg lite "slapp" ut pga bedövningen.. men hoppas det inte gjorde för ont när bedövningen släppte ;S

men.. bra att du gick dit.. :)

Postat av: Åsa

Duktiga, duktiga du!!! Nu är det gjort!

Grymt vågat!



Kram!

2009-09-02 @ 08:07:49
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Nina

TACK ALLA!!



Annissen: Jag var och ÄÄÄR toklättad, det värker satan idag men det gör inget, den är borta!!! PUSS



Pezze: Alldeles riktigt, jag fick ut tanden. Sååå skönt..nu värker det massor med värktabletter är bra skit! :)



ÅSA: Visst är jag duktig?? :) KRAM

2009-09-02 @ 08:35:39
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback