Helgen i bilder!

OK, förlåt... jag har sugit på att blogga i helgen. Men har faktiskt haft en utav mina mest upptagna helger på väldigt länge så bloggandet fick ligga på hyllan.

FREDAG: På dagen var vi på IKEA och kikade. Sen blev det lugn hemmakväll med familjen framför IDOL. Tacos och mys...vanlig hederlig gammal svennebanan kväll. Jag älskar det!!

LÖRDAG: Utbildning i innebandy. En ledarutbildning så jag var borta från lördagmorgon kl 08.30 till 4 på eftermiddagen. Första gången jag var borta sådär en hel dag och jag njöt av varje sekund. Ja, det gjorde jag. Vi lärde oss en del och fick dessutom köra massa övningar så jag har lite träningsvärk idag! HÄRLIGT, jag älskar träningsvärk! Var snabbt förbi en tränarkollega/kompis och sminkade henne för maskerad. Blev riktigt bra!! På kvällen blev vi bortbjudna på mat, och inte vilken mat som helst! Rökt renfile med palsternack och potatispuré med en hallon/vinsås till. UNDERBART GOTT! Sen gick jag och min kompis ut en liten sväng och kollade på byn. Det slutade med 2 timmars discodans. LJUVLIGT och så jäkla kul. Har inte vart ute sen Uppsala brann och dansat sådär....

SÖNDAG: Slapp, cyekltur, lunch på stan och BIO. Det var oxå 100 år sen. Vi såg UGLY TRUTH. Så jäkla bra film. Skratta så jag grät stundtals. Det var det....

...här följer lite bilder från helgen!!











Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback