Tattoo inspiration!

Jag är så sugen på lite nya tatueringar igen. Jag börjar väl sakteliga ha bestämt mig för hur det är jag ska se ut och vad jag vill ha på min kropp. Men (som jag pratade om igår) pengar är inte det mesta vi har just nu, och självfallet så går man ju inte och prioriterar en tatuering då. Det handlar ju oftast om några tusen spänn.

Men när och OM pengarnas glada glans börjar lysa över oss igen så är PRIO #1 en Milo tatuering, den blir där dom andra barnen pryder min kropp!




Sen kan man ju alltid bli inspirerad av andras tatueringar och av olika bilder på nätet. Jag är så inne på old school nu, det är dom här lite gamla tatueringarna. Det är sjukt snyggt! Som jag sa så börjar jag att bli mer och mer bestämd på hur jag vill att allt ska se ut. Jag har ju tidigare berättat om min pinuppa som jag vill ha, jag har ju hittat henne men hon ska kläs på lite innan hon får sitta på mig. Den kommer att kosta PLENTY CASH så det är ju inget som är aktuellt riktigt än, men när jag får råd så ska hon dit! Hon är SÅÅÅ FIIIN!

Lite inspiration.....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback