Helgen i bilder

Ok, helgen var det ja....

... fullt upp!

FREDAG: IDOL soffan med min kära man och hans kompis Tobbe. Som ni såg på bilden jag la in tidigare så roade dom sig kungligt med salta kringlor och ostbågar. SUCK säger jag som inte förstår den humorn :) Vad säger ni om IDOL då? Jag var mäkta impad av Rahib, sen tyckte ja att både Eddie och Erica gjorde det skitabra! Att Camilla åkte ur var väl ingen jätteskräll, men jag tror att hon slappnade av och var inte så ödmjuk längre och då ryker man. Sen kanske hon inte var bättre än så?

LÖRDAG: Match med grabbarna, Björklinge väntade som motståndare och vi hade en av våra sämsta dagar tyvärr. Det blev torsk med 7-3. Nog om det.

Sen gjorde jag färdigt lampetter som jag fick en beställning på! Såhär blev dom:



Han som köpte dom blev nöjd! JIPPPIIIII!!!

På kvällen sen var vi bjudna på tapas hos Bea & Lasse. Det var helt galet gott, allt som fanns på bordet var ruggigt gott! MUMMA, jag drömmer fortfarande om det. JEEESUS! Nästan så att fredags tacosen kommer att bli tapas istället, då kan ni ju haja HUUUR ´jäkla bra det var?

TREVLIGT as usual blev det:









Alltså den på husbandet går inte av för hackor! Det är nästan så jag undrar om det är han? Eller om det är dax att lägga benen på ryggen och dra fort som helvetet själv?! MYY GOOOOOOD he´s ugly!




Javisst, jag har hittat ännu en kandidat. Nu börjar det närma sig.... förhoppningsvis ramlar det ner stålar från himlen så man kan göra den snart!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback