Bilder från kalaset!



Jaha, då var firandet över för denna gång. Nu är det endast nån vecka kvar till Elliot ska fylla 11 så då kör vi igen. Jag möblerade om igår, det blev faktiskt riktigt bra och jag trivs med lite förändringar hemma. Det får mig att må bra....

Det blev fullt hus som vanligt! TREVLIGT som tusan... själv var jag helt slut. Jag hann ine ens duscha innan alla kom så jag hade säkert deg i håret och mjöl på tröjan men vafan...SKIT I DET!

Lite bilder från igår:





YES, så var det med det. Husbandet fick MASSOR med precentkort på JC igår så nu blire till o shoppa lite schyssta jeans. Jag ska vara med som smakråd...of course. Blir inte så svårt, för vet ni, husbandet har AS-SNYGG häck! Riktig jäkla 10 poängarstjärt! MUMS!

Nehepp, dax och fixa till sig... jag o Milobebis är bortbjudan till andra morsor, vi ska ses hemma hos Ulrika och käka blåbärspaj och dricka kaffe. Blir nog ett jäkla kackel oxå kan jag tro...
IDAG är jag värd blåbärspaj! Jag har gjort min dagliga morgonpromenad och så är det FREEEEEEDAG!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback