Victroias Secret underklädesshow....



Kikade in på aftonbladet denna morgon och fick återigen bli förundrad över vissa människors elasticitet!!! Hur kan det vara så olika??? Nu har alltså Heidi Klum varit med på Victorias Secret´s underklädesshow igen, den gjordes i torsdags och det är 6 veckor sedan hon födde sitt FJÄRDE barn.  WTF? Jag förstår att hon har personlig tränare, personlig dietist, personlig stylist, personlig make up artist, personlig hårstylist, personlig ob bytare, personlig tånagelsklippare...eeh orkar inte rabbla fler. Men ÄNDÅ!!!

Jag....bitter? Näää inte alls.... för mig är det snart 1 år sen jag födde mitt tredje barn och jag skulle hellre bli skjuten än ställa upp på en victorias secret show. :)  

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ha ha, precis när jag skulle kommentera fick jag världens bästa kommentar av Alex som såg lite av klippet: Titta mamma!!

Betyder detta att jag måste kolla hans syn nu??



Nej då, jag är inte heller ett dugg avundsjuk på henne, tok heller.

2009-11-21 @ 08:01:02
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Men NINA! Skulle du verkligen hellre bli skjuten än att ställa upp på VS show??!! Det verkar väldigt dumt tycker jag.

Jag själv födde barn för 1½ år sen och är absolut inte fit efter det. Men frågar du mig så jag skulle bli SJUKT GLAD om jag blev tillfrågad att få vara med. Snacka om att självförtroendet skulle hamna på plats igen. Få strutta omkring i underkläder värda tusentals kronor, kanske bh:n för miljoner.

Och jag läser GÄRNA din blogg om hur det gick på catwalken för VS än en dödsannons.

2009-11-21 @ 12:50:28
Postat av: Mother, Married &Twenty

Ja livet är orättvist! Blev visserligen återställd rent kroppsligt bara några veckor efter förlossningen , men hade inte gärna ställt upp i en sådan show ändå.

Men visst är det märkligt, vi tjejer, många av oss i all fall, blir sura om våra pojkvänner kollar på lättklädda kvinnor och så sitter vi själva och tittar på victoria's serets show! Jag kan i all fall erkänna att jag kollar med på deras kroppar än på själva kläderna de visar upp. Av avund då alltså.

2009-11-21 @ 12:54:51
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: sara

Det är ju helt sjukt. Fast jag hade nog ställt upp endå, dom får nog rätt mkt pengar för det där ;) och något måste jag väl ha om dom skulle vilja ha mig :p

jag hade gärna haft en sådan kropp!

2009-11-21 @ 13:11:17
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Garbo

...och för mig har det fan gått 18 år sen jag klämde ut han men inte fan har magen lyckats dra ihop sig än!!! Fuck alltså! ;)

2009-11-21 @ 18:31:53
Postat av: Fru P

Älskling!!!!! Du är SJUKT mkt snyggare, coolare, ballare o sexigare än någon av de där stylade skitbrudarna. Punkt slut.

2009-11-22 @ 17:08:34
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mohohahahahah!!! Jag fick barn senast för 15 år sen... och min kropp har inte fattat det där med återhämtning än! ;)

2009-11-22 @ 23:12:37
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Mattias

jag är mest brydd över att de alltid har underkläder med vingar på sig???

2009-11-23 @ 08:34:51
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Cian

På lördag på lördag ska jag till Fröken Röd..

Då tar jag Vildingen och kör mot Onebuying :)

Har du tid för en fika då?



Pöss

2009-11-23 @ 08:43:43
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Nina

Hahaha, fan vad ni e roliga alltså!! Haha...



Mattias: Jaa, det där med vingar ja. Är det verkligen behändigt att ha i sängen??? Få en vinge i ögat kan väl inte vara så skönt?



Cian: Jaaa... kom du, vilken tid ska vi fika?? Puss



Tessan: Det ska börjas i tid hör jag!! ;)



Isabelle: Alltså... skjuten var nog mer en överdrift men jag skulle ALDRIG ställa upp i en sån show nu! NO WAY!!! :)



Mother, married: Ja... jag torterar mig själv med att titta på jättesnygga tjejer. ;) Drömmer om att EN VACKER DAG, så ska jag se ut så oxå! :))



Sara: Ja, jag tror inte man ställer upp gratis på en sån show... tänk dom har allt, pengar, snygga kroppar och vingar i underkläderna! Suck ;)



Garbo: Haha... jag kommer nog säga likadant om 18 år! :D



FruP: Sötis där.. tänk om man själv bara skulle vara näjd och tacksam... puss



Åsa: Jaa... elasticiteten verkar funka väldigt olika på olika människor! På dig och mig kanske det tar 16 år, för Heidi 6 veckor! Hahaha....



2009-11-23 @ 09:39:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback