Uppdatering!

En liten uppdatering:

* Dålig uppdatering, förlåt...får alltid lite ångest för det eftersom ni nu är ganska så många som läser min blogg.

* Trevlig kväll i lördags!

* Min kompis Maria och jag kom hem vid 2, pratade och drack vatten till 3, sen somnade jag nästan mitt i en mening så då gick vi och la oss!

* Bakis halva dagen igår.

* Ont i fötterna fortfarande så jag vet inte om gelé hjälper?

* Kollade AIK ta SM-guld igår..vi var på Fannakrogen, Thedde var fetnöjd, han är fetAIK:are, alla glada igår.

* Sovit till och från sen kl: 19.00 igår...gick upp halv 8 i morse.

* Ett billarm har väckt mig 3 ggr inatt, Milo har väckt oss 5 ggr inatt och katten 1 gång.

* Trött och lite sådär tom idag, en typisk ångestfylld måndag, ska jobba på att få den till nåt bra anyway!

* Saknar husbandet så jag nästan vill gråta en skvätt, vill ha han nära idag men då får jag åka till hans jobb och det orkar jag inte, vill inte skämma ut han heller! Jag får tvinga Milo att kramas med mig idag. Han gillar inte att kramas, bara när han är trött så jag väntar väl till dess då!

Kommentarer
Postat av: Sussa

Hoppas du får en bra dag..

Man blir ju nästan deppig av att bara titta ut på det trista vädret, och skulle man bestämma sig för att gå ut så lyfter man väl i den här stormen ;)



Kramar Susanne

2009-11-02 @ 09:12:58
URL: http://gangstar.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ååå kramas...min lille skrutt va likadan man fick tvångskramas hihi (undrar om han fått men) ;)

Du får ´kramas m gubben ikväll (KRAM)

2009-11-02 @ 10:14:26
Postat av: Alexandra

Håller me fullständigt, typiskt ångestfylld dag idag. Tråkig måndag, grått och trist och jag längtar efter min J som inte kommer hem än på flera timmar. DEssutom har jag åkt på nån typ matförgiftning så har mått pyton inatt, alltså hemma fån jobebt ochdet blir man inte rik på:-(

Hmmm, vilken gnäll kommentar!!! F-låt!!!



Kul att du uppdaterat bloggen, är tomt utan nåt nytt inlägg när man loggar in...;-)

Å du, snart är bebben trött och du får kramas!

Tills dess, KRAM!!!

2009-11-02 @ 11:17:51
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback