KNÄCK till jul!





Det här knäckreceptet ska jag använda mig av.
Jag har aldrig i hela mitt liv gjort knäck. Jag tycker däremot att det hör julen till och jag älskar att äta knäck, det är sjukt gott. I år tänkte jag samla ännu lite mer vuxenpoäng och koka lite knäck, jag ska ge mig på det och så ska vi se om det blir bra eller anus?!
Nu har jag handlat hem söta små knäckformar med små hjärtan på så nu måste man väl göra det. Ja knäcken alltså.... har hört att det kan vara lite marigt. Det får bli nån kväll den här veckan tror jag. Sen får ni väl läsa om hur jag fått 3:e gradens brännskador på händerna när jag ska göra "kultestet".. aja, jag ska vara försiktig så får vi hoppas att vi i famijen klarar oss helskinnade.

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Mums !!! :)

2009-11-24 @ 10:48:10
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Sånna gjorde jag förra året... vart supergoda! Farligt goda!

2009-11-24 @ 16:29:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback