GLÄDJE & ÖNSKELISTA

Nej, in med lite glädje nu känner jag!!

Hörrni, julen börjar närma sig. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN JULEN! Jag tycker det är en supermysig tradition. Jag LÄNGTAR till jag ska få plocka fram allt julpynt. Jag är rätt sparsmakad när det kommer till pynt men det jag tar fram vill jag ska vara riktigt fint.

I år kommer jag göra mycket utav pyntet alldeles själv. På torsdag ska nämligen jag och 2 andra duktiga tjejer stå för ett GLÖGGMINGEL där vi ska visa upp och förhoppningsvis sälja lite av våra produkter. Därför har jag lite att stå i under helgen, jag ska tillverka en herrans massa tavlor, några lampetter, sy lite och så ska jag dessutom baka lite lussekatter.


Därför är det på sin plats med önskelistepåfyllning!







Enligt den här boken ska man kunna nå sina drömmars mål. Det låter ju onekligen lite sådär....blaha blaha... men är han bra på att inspirera så räcker det för mig. Jag vill ha boken, och så hoppas jag att jag en vacker dag når mina drömmars mål!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback