GLÖGGMINGEL

Bilder från GLÖGGMINGEL kvällen utlovades, här kommer några:


Min vän Helenas bord, hon säljer GOD JUL stakar och 1234 stakar. Jättefina verkligen...




Min vän Helenas bord, hon gör sina "Helenaväskor" i alla modeller och storlekar.




Mitt bord och mina prylar, mysigt som tusan....













Äsch.... nu ruttna jag ur. Det tar 100 år att lägga in bilder nu så jag får lägga in resten imorn! Nu ska jag hoppa ner i soffan med familjen. Godis, chips och IDOL väntar.

Vem åker ur idag???

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...... jag tänker så det knakar. Jag tror såhär, gör inte Reza riktigt bra ifrån sig idag så ryker hon. Det känns som dagsformen avgör nu. På nåt konstigt sätt så känns det som Tove åker annars.... well. Vi får se.







Kommentarer
Postat av: Garbo

Diggar dina växabrädor dom e coola som fan!

Men jag har inget som växer här hemma längre,åtminstone inte på längden hehehe ;)

2009-11-21 @ 18:34:29
Postat av: Sara

Gud vilka fina grejor du gör! jätte rpligt att se! :D

2009-12-05 @ 21:45:45
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback