PINK VAR UNDERBAR!!!

Alltså... jag är TOTALT HELT JÄKLA LOST I PINK nu!

Det var det ABSOLUT BÄSTA jag nånsin sett, som jag skrev på fejjan så grät jag, jag skrattade, jag log, jag sjöng, jag rocka och framförallt så röööös jag på hela kroppen! Det var helt fantastiskt från början till slut. Hon bjöd på en riktig show. Allting fanns....GLÄDJE, SORG, TÄNKVÄRT...ALLT! Hon hade oxå en fantastisk kontakt med publiken. Det kändes nästan som hon verklligen "såg" alla som var där. Hon är lite sprallig, hon är lite tokig, hon är sexig, hon är grabbig och så är hon SJUKT BRA på att sjunga.

Hon startar med en cover på HIGHWAY TO HELL liksom...säger inte det nästan allt! Det var sånt drag i början så jag trodde håret skulle lossna! Ljudet var perfekt där vi satt och vi såg varenda detalj som hände. Första kvarten satt jag bara och log, andra kvarten satt jag bara och grät och resten satt jag och gapa.

Här kommer bilder (inte så jättebra men dock...därför ska jag nog göra ett "ÖNSKELISTE" inlägg senare), jag har dessutom filmat lite, tänkte lägga ut någon här sedan.

WOOOW.... TACK för en förjäkla bra konsert!!!  












Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tycker Pink är både väldigt bra och läcker även om jag aldrig kännt något större drag att se henne live men roligt att ni var nöjda med konserten!

2009-11-12 @ 11:11:13
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback