Helgen i bilder!




 

Skylt utanför oss....

Jaha, då kör vi igen, det är måndag! Ny vecka, nya möjligheter bla bla bla. Snark för måndagar, dessutom regnar det som fan ute. Skittrist. Men, solen kan väl inte skina oavbrutet som den gjort nu ett tag, då dör ju alla växter och vår gräsmatta förblir en torkad leråker. Lite regn är säkert bra.

Vi har haft en helt fantastisk helg måste jag säga. I lördags var vi ju på tur som sagt. Åkte till stockholm och kikade. Trevligt att bara strosa runt och om inte annat titta på alla människor. Jag o husbandet köpte oss en varsin t-shirt, det var det enda. Det blev inget annat. Men vi var ju inte där för att shoppa, det ska vi göra en annan dag, när vi känner att vi har råd. Typ när skattepengarna kommer. :)

Vi hann med en fika med pojkarna o exet oxå! Kolla vad fina dom var mina juveler!




Mamma och pappa hade "bokat" Milo till kvällen. Dom ville att han skulle sova över. Åkte ut med Milobebisen...tänkte jag skulle visa mammas o pappas utmysiga grillstuga dom har på gården. Det är en liten grillkåta som har inspirerats av finska lappland.



Vi har suttit i den här mågna gånger o grillat. Man får plats uppemot 20 personer om man sitter trångt. JÄTTEMYSIGT!!

Nåväl, eftersom vi blev "barnfria" så stack vi ut o käka med våra kompisar. Slutade med att vi blev typ 10 pers, TREVLIGT!

När vi va ute och käkade hände en sak som jag blev så jäkla förbannad över. Tänkte ta upp det sen.

Dagen efter åkte vi ut till mamma o pappa och skulle hämta hem Milobebis. Milo hade som vanligt sovit superbra, vaknat en gång på hela natten. Hmmm, vad tusan är det som gör det??? Husbandet måste sluta snarka! :)


Vi tog lite bilder där ute.



Sen hade vi lite kul med mammas gamla brillor, alltså hpn har haft dessa på riktigt!! Helt seriöst, bara det får en ju att garva på sig!!! MY GOD, jag hade faktiskt ett par liknande :)




Senare på eftermiddagen var mamma & pappa här och käkade middag, jag slängde ihop en 3 rättersmiddag. Mamma sa att det var den godaste middag hon käkat på LÄNGE. Det måste vara ett jättebra betyg ju!! *stolt*. Jag fick mina favvoblommor under helgen oxå. Älskar verkligen dessa.




O så var det den där tatueringen jag gjort oxå, just nu är den inbäddad med plast och helosan. Bilden är när den precis är klar. Den kommer att läka och se lite annorlunda ut. Nu klurar jag redan på nästa..... detta är ett GIFT!!



Det var helgen det! Hoppas ni oxå hade en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder.... Men nu är jag riktigt yfiken på vad som gjorde dig så pissed-off??????? :-)

2009-05-04 @ 09:53:15
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilken skön helg ni hade!!

Milo är en riktig sötnos! Speciellt i de där stora glasögonen!! haha!

Oj va modigt att tatuera sig själv! Hur gick det till?!

Å den där grillkåtan! Wow vad häftigt! Och sååå mysigt kan jag tänka mig!

Jag fick förresten idag min vinst skickad från dig! TACK! Nu ska jag prova mitt nya smink! Min 16-åriga dotter kommer nog plocka ut det hon vill ha först...

2009-05-04 @ 10:38:43
Postat av: Pezze

ahh.. nice tattoo.. :D



återigen måste jag säga att du har en förbannade söt bäbis alltså... skulle kuunna pussa på hans söta bullekinder i flleerrraa timmar.. S



brukar inte tycka att alla ungar e söta..

vissa e fula o vissa e sketasöta så man får hål i tänderna...

din bäbis e en av dom som e så söttt!!! L ;D



tror fan om jag skaffar en barn i framtiden o om det blir en pojke så ska jag nog "sno" ditt sons namn o ge namnet te min framtida pojke.. L

Namnet Hugo e oxå sött!! :)

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback