TACK BLOGGISAR

Nu har mina underbara bloggvänner varit här på en fika.

Tänk att man verkligen är varandra så sjukt nära fast man typ aldrig ses. Det är ju för att man känner varandra genom varandras bloggar. Min blogg, som nästan fungerar som en öppen portal rakt från själen, kan man ju lära känna mig ganska så djupt.

Det känns som man känner varandra på djupet faktiskt. Vet saker som kanske inte ens familj vet om liksom. Man har oxå följt varandra i många år. Jag har haft en jätteresa med bebiseriet, FruP har separerat och Malliz har vart till NEW YORK oftare än jag till Stckholm! :)

TACK min härliga  vänner Mallis och FruP, nu har vi snart "känt" varandra i 5 år. Helt otroligt. Och massor av år har vi framför oss. I sommar blir det vinträff också. NIIIICE!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Åh. Söt.



Synd bara att det var en snabbis. Och att två av tre i balettligan var mer vilda än tama så jag inte kunde slappna av...



Vi MÅSTE träffas i sommar o dricka bärs o rosé. IT IS A FUCKING MUST!!!



Puss världens snyggaste Niinis.

2009-05-24 @ 21:16:54
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback