Pinuppor!



Precis...jag älskar verkligen pinuppor. De är så vackra och så energiska. Oftast har de massor av härliga färger på sina kläder och ser så sprudlande ut. Livet ser så enkelt ut på dessa bilder. Jag har tjatat lite på husbandet om att jag vill att han ska tatuera en pinuppa någonstans på sin kropp. Gärna en som påminner om mig :) Han vill inte. Sen började jag fundera på varför jag tjatade på honom för, jag kan faktiskt tatuera en pinuppa på mig själv, det är ju jag som älskar dom!!!  En svarthårig pinuppa. 
 
Det finns en kvinna som finns i verkliga livet och som ser ut som en pinuppa. Burleskdrottningen Dita von Teese, hon är en verklig pinuppa i mina ögon.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback