Kittlig???

Man kommer på nya saker om sin bebis hela tiden. T ex att Milobebis är jättekittlig under armarna. Hade inte en aning om det, men det kan ju faktiskt vara så enkelt att jag inte testat. Men husbandet testar, för husbandet är en liten sadist som gillar att kittla. Han kittlar alla i hela familjen och så skrattar han gott åt det.

Jag HATAR att bli kittlad, det är nära att jag klappar till på riktigt när jag blir kittlad. Mitt hemskaste ställe att bli kittlad på (eller att någon ens tar där) är mina knän. Ni vet det här med hästbett? Jamen gör det på mig och jag är nära att svimma av obehag. Sen har jag jäkligt svårt för när man klämmer mig på vaderna. Då tuppar jag nästan av oxå. VIDRIGT! Blev masserad en gång och den massören körde lite över vaderna. Jag skrek rakt ut! Det bara gick inte. Hon gav upp och masserade på annat ställe.

Under armarna är inte så farligt. Däremot sidorna, alltså en bit nedanför armhålorna. Helst när nån kommer bakifrån och liksom kör in sina pekfingrar där. GAAAH!!!

Vart är du kittlig???



Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag är kittlig överallt förutom på ett ställe.....=)

kram kram

2009-05-22 @ 20:53:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pezze

åhh.. jag e kittlig speciellt på sidorna under armarna, o under fötterna....

kanske lite vid axlarna..

men jag avskyr när ngn sticker in fingrarna under armhålorna.. det gör ju för fan ont!!! ;/

Postat av: Mattias

Jag kittlar Max ideligen av väldigt egoistiska skäl då jag aldrig får nog av hans skratt :) Fast han tycker det är roligt i lagoma doser också

2009-05-23 @ 08:19:02
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Nina

A: Hahaha, tur du inte är kittlig där då ;)



Pezze: ELLERHUR!! Under armarna gör det skitont!!



Mattias: Hahaha, verkar vara nåt manligt över det där ;)

2009-05-23 @ 08:59:15
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt han är!!! Har faktiskt inte testat om Agnes är kittlig... Får väl prova lite!

Jag själv är TOKKITTLIG!!! Blir som du, jag får nästan panik!



KRAM!!!

2009-05-23 @ 09:44:19
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Super Kittlig!!

Jag är så j.... kittlig överallt (förutom under fötterna). Jag älskar att bli kittlad och särskilt på sidorna och under armarna.

2009-05-25 @ 22:49:46
Postat av: Super Kittlaren

Hej !!





Jag är kittlig som fan på sidorna/under armarna, minns det sedan sist jag blev kittlad för 16 år sedan.



Jag tycker även det är fantastiskt roligt att kittla andra, speciellt kittla bundna personer på överkroppen som t.ex. sidorna/under armarna.



Men klämkittla på knäna och i midjan är hur kul som helst det med när den man kittlar ej kan skydda sig eller fly :)





Tickle forever :) !! :)

2009-06-05 @ 13:20:04
URL: http://www.kittlaren.forum24.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback