Härligt när vänner flyttar närmare!



Nu är vi precis hemkomna från min kompis Maria som äntligen flyttat till grannhålan här i närheten. Nu tar det bara 20 minuter att åka o hälsa på. Förut var det ända till Nacka man skulle ta sig! :( Dom bor såååååå fiiiiiint så det är inte klokt! Jättefint hus, smakligt inrett och tipptopp renoverat. Kan inte bli bättre. Uuuuurmysigt och framförallt så kan vi umgås massa massa mer nu! Jihooooo!!!

Nu ska jag laga mat, sen lägger jag ut en ny sminktävling!

Kommentarer
Postat av: Pezze

ååhh ååhh.. vilka fossingar :

han ser verkligen ut att ha det mkt bekvämt.. tränar väl på hur han ska lata sig osv då han kommer in i tonåren
fniss ;)



ang. om jag har systemkameran.. nej det har jag inte.. har en enkel silver digital kamera med 10 megapixel (tror jag det e) som jag fick av mina 2 döva vänner som bor i Örebro...

den kostan 1800kr...

mkt dyrt..
Phu

o tack så hemskt mkt att du tyckte det var fina bilder... :D:D:D:D



ja, namnet Lee e inte heller så pjåkigt du :D

skoj att din vän har flyttat närmare dig, så ni kan besöka varandra o tjôta lite/mkt med ;D

S*

oki hare gôtt...

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback