Har du nån dröm?



Tänkte jag skulle visa er en utav mina lyckligaste ögonblick i livet.
(Detta går inte att jämföra med barnafödsel o sånt, dom är ju givetvis lyckligaste dagarna i mitt liv men ändå!)

Det här är dag nr. 1 på min möhippa. Då hade tjejerna ordnat så att jag fick gå upp o sjunga en låt med coverbandet duojag. Jag kan nog inte förklara känslan när de ropade upp mig på scenen. Jag kunde inte tro att det var sant. En utav mina hemliga drömmar hade alltid varit att nångång få stå på en scen o sjunga järnet.

Några dagar innan min möhippa fick jag en cd i brevlådan, jag skulle öva in en låt, "I love rock ´n roll" ni vet, med Joan Jett. Den har kopierats till förbannelse under många år. Britney Spears har gjort en cover på den bl a. 
I alla fall så var det den jag skulle riva av.

Jag blev så jäkla rädd samtidigt som jag blev så glad att jag trodde jag skulle svimma. När jag väl är på väg upp på scenen så tänker jag att är det nångång jag ska släppa loss i livet så är det nu. Å det gjorde jag. Jag röjde allt jag hade, när låter väl var klar så hängde den där tiaran långt bak i bakskallen på mig. Killarna i bandet tyckte jag gjorde ett bra jobb och att dom tyckte det var skitkul. Det tyckte jag var ett bra betyg!!

WOHOOO.... fy faaan så roligt det var! Hela min möhippa var helt fantastisk!!!

Har Du nån dröm du skulle vilja förverkliga???

Kommentarer
Postat av: Malla

Resa, resa och resa..



Kanske få jobba med inredning och design.. Fuskar lite i den "branschen"..



Drömmar om flera barn som aldrig kom efter 1:an.. Var nog mina största och viktigaste drömmen någonsin i mitt liv... Den uppfylldes med råge..



Efter det är mina drömmar mer önskningar...



Fy satan så snygg du är.. Puddingen där! Och duktiga är ni också.. Ni har givit att "gå i sömnen ett ansikte"..



Pok



Mallamörsadbralla



2009-05-11 @ 09:35:25
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Malla: Hur många barn har du?? Jag håller med om resa, det är smör för själen. Att bara få åka bort från allt allt... TACK min malla, du är alltid så snäll mot mig!!

2009-05-11 @ 10:08:04
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: ulrica

Jag har haft två stora drömmar i nästan hela livet... bli stridspilot och stå vid baslägret på berget K2. Stridspilot var jag på väg att söka till i tonåren, men är för kort för svenska flygvapnet så det var bara att glömma... men till K2 SKA jag någon gång i livet!



Du passar däremot jävligt bra på en scen!! Du har både röst och utseende till din fördel. Don't forget!

2009-05-11 @ 10:29:17
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Ulle: WOW, men oj, det var ingen dålig dröm! Båda dom är stora fasor för mig ;) Vad tufft!! Impad nu... Tack Ulle, puss på dig!!

2009-05-11 @ 10:46:06
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malla

3 gullungar blev mina till slut.. Drömmarnas, dröm..



Men Nina.. Du är ju skitsnygg..



Pok



Mallanöjdnubralla

2009-05-11 @ 14:10:34
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Anonym

skulle vara kul att se filmen ifrån din möhippa då du sjunger i love rock n´ roll...

2009-05-12 @ 09:29:08
Postat av: Nina

Hmmm.... undra vem som skrivit att dom vill se filmen :) Det måste ju vara nån som vet att det finns en musikvideo jag gjort! Hihi, ska fasen lägga in den på youtube så ska ni få se OCH höra när jag sjunger den! Haha, det är det sjukaste jag gjort och så jääääääääääkla kul!

2009-05-12 @ 09:52:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback