Dop & Shopping

God förmiddag säger jag som vart vaken sen 05.45. Milobebis sov lite längre men jag har så mycket att tänka på just nu så funderingarna drog igång direkt.

Funderingarna landar mycket vid Milobebis dop som närmar sig med stormsteg. Nästa lördag är det dax. Vi har kliat oss i skallen om huruvida vi ska ha dopklänning till Milo eller inte? Efter att till slut ha sökt mig in på dopguiden kände vi båda att klart ungen ska ha dopklänning. Det finns INGA MÅSTEN när det gäller sånt men eftersom den där klänningen faktiskt har ett ganska så starkt symboliskt värde och att vi valt ett kyrkligt dop så får Milobebis ha en dopklänning. Jag kommer att sy den själv. Jag sydde Thedde & Elliots dopklänning oxå. PIUUH....men med bra mönster så är det bara o köra!

Igår var jag, husbandet och Milobebis i Kista galleria och shoppade dopkläder till oss. Hittade inget kul till Milobebis men jag och Tony hittade. VI ska ju på lilla Mejas dop nu på söndag också så det måste ju fixas lite till det oxå!



2 klänningar från LINDEX och så tvingade husbandet mig att köpa den här lilla jeansbikinitopen från H&M Divided. Vet bara inte när jag ska ha den? :) I sängen kanske? ;) Klänningarna var ett kap, 299:- och 149:- Som hittat för en mammaledig fattig stackare. Jag föll för det här långa som är lite "inne" nu. Jag ÄLSKAR långa klänningar och tror att det är det enda jag ska gå i i sommar. Underbart skönt. Magen kan puta fritt :). Sånt gillar vi.
Husbandet köpte sig ett par "stekar" brallor som Thedde säger. Tajta chinos och en röd/vit rutig skjorta. Han såg så fiiin ut i allt det där. Och äntligen så tar vi på oss lite färg jag och husbandet. Vi har varit svartklädda i 1 år nu! :)

Ja det var det.... nu ska jag packa lite tavlor som ska skickas idag. Hörs senare igen.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jättefina klänningar!

kram

2009-05-28 @ 09:31:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Nina

A: Ellerhur... o billiga! :)

2009-05-28 @ 09:39:26
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Jättefina klänningar.

2009-05-28 @ 18:48:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback