BLOGGFAMILJEN

Godmorgon, jag är uppe med tuppen minst sagt. Tuppfan har nog inte ens lagt sin morgonfis. Jag har vart vaken sen halv 5, Milobebis ville upp då. Dock så lyckades faktiskt husbandet klappa på rumpen tills han somnade om. MEN, då var det visst försent för en annan att somna om. Jag hade redan hunnit börja tänka på massa saker och då är det liksom kört.

Så nu sitter jag här med ett sovande hus och önskar jag oxå kunde. MEN MEN, det är ändå snart dax för morgonpromenixen. 

Kikade runt på några av mina favvobloggar på morgonen här och fick se att Bloggfamiljen (Hannah Graf´s och hennes mans bloggportal) hade en superfin tävling. Jag läser Magdalenas blogg (hon skriver där) nästan dagligen. Hon e så skön den bruttan, blev nästan "kär" i henne efter jag läste hennes bok. Där i alla fall så har dom en väldans trevlig tävling. En kärleksweekend, kika in här!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback