Vad är det för fel på mig???

Det här var väldigt skumt måste jag säga.....

ILLAMÅENDE till tänderna men inget kräks eller från det andra hållet heller.... hmmm! Mamma lät förtvivlad när vi pratade sist....

"Nina, säg inte...... eehhh..... neeeej, säg nu inte att du är igen....... "

Hon kunde inte ens ta ordet i sin mun.

"Gravid?" sa jag.....

"Jaaaah...." o så skrattade hon lite.

"Mamma, jag hade mens för typ 12 dagar sen så det KAN inte vara det..." sa jag.

Ska ändå erkänna att tanken slagit mig då illamåendet påminner om det jag hade i början av gravven. Men nu är det så att jag inte varit magsjuk på väldigt länge så jag har liksom inget annat att jämföra med. Å så har mensen fungerat precis som vanligt så GRAVID är jag inte.

Men va i helskotta är detta då???? Jag har sovit till o från fram till halv 2 på dan.... jätteillamående, blek och allmänt ur gängorna. Kan man vara magsjuk fast man inte kräks???

Kommentarer
Postat av: ulrica

Jag tror inte det minsta på att du är magsjuk.. däremot tror jag att du är UTMATTAD!!

Kära du.. du kör stenhård diet samtidigt som du nyss fått bebis, sover inte som du ska... säger signalerna dig något?



Vad det än nu må vara, så hoppas jag att du snart är på benen och ditt vanliga pigga och goa du.

Kramar

2009-03-23 @ 20:23:01
URL: http://ulrica.org
Postat av: Anonym

Hm ,ja det e bara till att hoppas så det inte är en ny liten "terrorist" ;) jo man kan faktiskt bli gravid fast mensen kommer,det e lite knas på hormonerna serru..



Hur som krya på dig!

/Kram

2009-03-24 @ 11:48:52
Postat av: Alexandra

Stackars dig!

Jag tror också på att detta är kroppens sätt att säga ifrån. Man behöver sömn och vila för att orka med allt man förväntas göra. Du har ju inte fått mycket av den varan på senaste tiden men ändå kämpat på och tillslut orkar man helt enkelt inte!





Nu är inte jag någon läkare men av egna erfarenheter tror jag det är det som händer hos dig...



Hoppas du fått din vila och att du mår bättre idag och orkar ta dig upp ur sängen!

Du är jätteduktig som kämpar på! MEN...Ta hand om dig själv, annars orkar man inte ta hand om andra;-)



STOR KRAAAAM

2009-03-24 @ 12:20:09
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: sassa

http://www.freestreet.se/?r=4926



BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor

(till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)

Kika in på sida så får du se hur lätt det är.

2009-03-24 @ 18:22:07
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback