Träningsfreaket här.... HAHAHAHA!!

Tack för sympati bloggtjejer! Ni e bäst!! :)

Aja...nu till nåt roligare....

Jag har kört mitt första hemmagympa pass! WIIEEEEEE......

Shit pommfritt..... jag är mäkta stolt och imponerad över mig själv. Tänk att jag verkligen gjorde det, och gillade det asmycket!!

Här är mitt lilla hemmagym! På stjärnfilten ligger Milo o tittar på sin galna mamma! Han somna... så sååå jäkla kul kan de inte ha vart att titta på morsan idag! Gummiband, magrullaren och stolen..alla hjälpmedel som behövs!



Måste bara visa hur lite denna använts de senaste månaderna.... hrmp.... ja åren kanske jag skulle säga! Torkade av det värsta dammet..... lite kvar som jag bara blev tvungen att visa!



Å kolla in här! Värsta röda kinderna.... jag kämapde o känner att det fasicken bet riktigt ordentligt på mig även fast jag tog det lite lugnare. Man ska ju göra det såhär i början sägs det....



Hmmm.... sen mitt alldeles fenomenala träningsprogram. Uppskrivet efter bra kom igång program, lite egna erfarenheter och som man går igenom hela kroppen med snabbt, 20 minuter/ 3 ggr i veckan! Sen promenixar jag så gott som dagligen.....



NUUU JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad duktig de e tjejen! Ska vi ta och springa vårruset i maj??!!

Kram och ha en toppen dag!

2009-03-06 @ 09:46:39
Postat av: Malla

Hejjahejja!



Pok



Mallabordevälgöradetsammabralla

2009-03-06 @ 12:28:21
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Mattias

Låter bra det där! kämpa på!!!

2009-03-06 @ 13:06:55
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Cian

Jag har också en sån där blå mojäng som samlar damm



Duktiga du...



PÖSS på dej

2009-03-06 @ 13:07:02
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Det mesta här hemma samlar dam "sneglar på träningscykeln" ;)

ja det är bra,duktig kicka! :)

2009-03-06 @ 14:03:13
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback