Blåbärsfejjan!

Piuuh..... nu har jag precis ätit lite. Jag har lite smått börjat med diet a la Fru P. Hon som vart så jäkla duktig en längre tid och fanimig tajtat till sig som en 20 åring borde ju kunna ge Ninis lite schyssta råd. Det har hon..... så nu ska jag köra lite. Så idag blev det kycklingfilé med sallad. Husbandet brassade i ordning medan jag gav Milobebisen gröt! Han åt en hel portion med banangröt och en tredjedels burk med blåbärspuré!

Såhär fin blev man då....



PROJEKT SOVA HELA NATTEN MILO har börjat i familjen. Nu ska ungen börja sova på nätterna o inget annat, jag ger mig inte.... idag på öppna förskolan snackades det om sovande ungar nattetid. Jag har ingen sån.... och det syns på mig. Rödsprängda ögon every day..... kul o se bakis ut för jämnan.
VI ska börja smått nu, sen kör vi stenhårt vid påsken. Jag plockar fram tändstickorna för att rigga upp ögonen på mig själv o husbandet, jag fixar ett ärtrör som jag kan skjuta på husbandet på ifall han somnar o inte är med i matchen, jag laddar Milo full med käk dagtid..... det som är överskott får väl komma ut, nattetid blir det blaskig välling. Dessutom blev jag ju påmind om att det snart är sommartid igen.YIIHHAAA,,,, där tjänar vi en timme.
Jag håller er uppdaterade på hur det går. Nu jäääävlar e vi laddade, ellerhur Milo.... här ska slaggas!

Vad har hänt idag då?

* PROMENAD
* ÖPPNA FÖRSKOLAN
* TRÄNA GRABBARBA I INNEBANDY
* HANDLA
* ÄTA

Nu är det bara pilla naveln, gossa soffan o slagga kvar. Dagarna rullar på....inga konstigheter som Håkan säger.

Idag har i alla fall vart en underbar vårdag här i hålan. Jag stod i bara linne o mysbraller o vaggade Milo i vagnen på altanen. Det var ljuvligt, jag kisade mot solen o kände hur den värmde min blekfeta kropp! Jag är sååå glad att det ändå är några månader kvar till man ska ta av sig till bikini. Kan säga att det är typ 14 kilo kvar till bikini. O 27 liter brun utan sol oxå....

QUE? Nöjd med min kropp.... jaja jätte! :)

Men..... jag ska försöka bli! SÅDESÅ!

Natti natt på er... PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja heja!!! Kommer gå jättebra med Milo nu! och med vikten! Jag har kommit lite ur fas... Måste sätta lite fart nu om jag ska vara redo för beach 2009 ;-)

BTW, den där fredagen vi bokade... är LÅNGFREDAG!!! Ha ha, vi nyblivna mammor har verkligen INGEN koll!!!

Kram!!!

2009-03-18 @ 22:39:09
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Pezze

heja heja heja.....:D

du fixar detta!!!!



men fan vad rolig Milo ser ut med blåbärspure runt sin lilla plut munnen!!! ;P

Postat av: pangis

ok..han kanske inte sover men sötast är han i allafall..

2009-03-20 @ 12:52:58
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback