Kalas o allmän idioti!

Ja som sagt... vi firade ju pappa i helgen, eller rättare sagt i fredags. Det slog mig att min pappa herrejösses fyller 60 år om 2 år. Fylla jämnt är ju så fantastiskt kul.... eller va fram till man fyllde 20. När man sedan fyllde 30 så pågick en utav mina största kriser i livet. Jag sade upp mig från min chefsposition på en friskvårdsanläggning o hoppade på sminkskolan, jag gjorde slut på ett 10 årigt förhållande, jag slutade med innebandy som jag utövat i över 10 år. 3 jättegrejer inom loppet av några månader:

Maj = Sa jag upp mig
Juni = Separerade vi
Augusti = Skolan började

Om 4 år fyller jag 40 år. När jag smakar på siffran 40 så känns det en aningens bittert. Eller..... hur ska jag förklara? Kommer det en 40 årskris oxå och vad kommer den att innebära? Blir den värre än en 30 årskris? Å vad innebär det i så fall om nu 30 årskrisen var SAGGADONG stor!

Börjar man supa istället för att jobba?
Kastar man ut ytterligare en gubbe?
Kommer jag kanske rent av att BÖRJA idrotta igen?

Eller blir det fantastiskt att fylla 40 år? Är det som dom säger..... LIVET BÖRJAR VID 40?? Och exakt vad menas med det? Har livet fram till 40 varit kasst då? Eller blir livet bättre vid 40? Och exakt hur bra kan det bli?? Något jag läst är att vi kvinnor når vår sexuella pik vid 40 år..... blir vi skitbra på o ligga då? Eller njuter man mycket vid 40?? Eller blir man kanske rentav lite kåtare eller varför får vi en pik vid 40??

Frågetecknen hopar sig..... ;)

Hur som haver så fyller pappa 60 innan jag fyller 40...om det nu är nån tröst? ;)

Här är i alla fall lite bilder från firandet av min pappa!

Elliot, Syrran o pappa, givetvis Milo bredvid sig, var annars? :)



Jag myyyser på trevlig middag.....



Min älskade pappa med sina döttrar...fyy fasen vad vi skratta innan vi lyckades ta en bild överhuvudtaget!



Pappa o mamma.... love u!



O så hela familyn....



TREEEVLIGT SOM TUSAN VAR DET!!!

Igår eftermiddag var vi på väg i bilen till Åsa o Micke på lite söndagsfika, här tänkte jag dela med mig..... dela med mig av EXAKT huuuur knäpp min familj är stundtals!

Vi börjar försiktigt med lite småprat mellan mig o Milo.... sen ballar det ur!





....det ballar ur totalt såhär i schlagertider!!!



Japp, så var det med det!! Vi är förmodligen idiotförklarade by now! :)

HA EN BRA MÅNDAG.... återkommer med ytterligare häftig grej man kan köpa till sin bebis!

Kommentarer
Postat av: Cian

Hahahahahahaha..Älskar Milos min när Tony sitter och sjunger Aria!



Pöss på dej söt!

2009-03-16 @ 10:34:16
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

HA HA HA HA HA jag sitter här med Äldsta o vi skrattar på oss. UNDERBARA FILMER! Tack tack tack!

2009-03-16 @ 11:18:21
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va roliga ni är!!!:-) HA HA HA HA HA HA

2009-03-16 @ 11:20:05
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Katja

Hur som helst så ser du ju mycket yngre ut än 36 :)

Om det är en positiv komplimang..hihi..

Fin blogg och fina bilder, kika gärna in i min med!!

2009-03-16 @ 13:05:22
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Mattias

ha ha, mera filmer från galna familjen tack! Ja vi närmar oss ju 40 med stormsteg men jag orkar inte längre kämpa mot utan man får ta det som det blir och jag tänker inte krisa nåt pga en födelsedag även om jag också tyckte det var jobbigt att fylla 30! :)



2009-03-16 @ 15:30:10
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Om du hade kris när du fyllde 30 så tror jag ärligt att du slipper 40 årskrisen.. själv krisade jag vid 20 men sen har det varit lungt.. Min faster har aldrig krisat..förräns hon fyllde 60.. Att bli 40 har bara varit positivt! Jag lovar.. du kommer att gilla det.. kram

2009-03-16 @ 16:02:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Åsa Thiger

hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!! ni e helt sanslösa!!!!!!!!! meja sitter brevid och undrar va f#n det är som händer. Hon flinade upp sig när hon hörde dig sjunga, tror hon känner igen din röst nu...! hahaha, kan inte sluta.



puss och tack för titten igår! gott med chokladkaka, micke slickar fortfarande formen! ;)

2009-03-16 @ 16:13:04
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback