Helgen i bilder!!

Gomorron härliga värld! Är på uruselt humör o jag hatar det när det dessutom är måndag.... GRRR!! Vår bebis vill börja krångla från kl 3 på nätterna vilket är SÅDÄR kul... det har pågått några nätter nu. Hoppas att det snart vänder...

I morse hade jag fått honom att äntligen sova lugnt och själv var på väg att somna om, då vaknar husbandet av alarmet på mobilen...kastar sig på telefonen och kastar samtidigt ner ett stort jäkla glas som stod på bordet vid sängen. Heter det nattduksbord eller nattygsbord??? Nån som vet??? Infomera mig gärna, jag är 36 år o har inte riktigt fått det klargjort.
I alla fall.... det var väl oxå SÅDÄR kul!!

Helgen då...Lördag dag var vi ute o hade föräldradag i Elliots stall, trevligt med korvgrillning och pulkakörning efter en häst. Vi STANK grilla kan jag säga..... så vi fasicken blev illamående nästan. Så är det ju med det.... men nu vädrar vi liksom vagnen som fått en hemsk odör! :)

Det här va kuuul för våra ungar!! Det lät som en berg o dalbana ungefär!!



På kvällen var jag bjuden på en försenad 30 årsfest (tjejfest). Vi käka god mat, kackla som brudar gör och hade allmänt trevligt. Det var en rätt lugn fest... rätt ovanligt med tanke på hur tjejfester brukar kunna arta sig! :)

Några av brudarna vid middagsbordet!



Marie.... ser aningens psyco ut :)




Helena bus!




Maria o Helena.... här har vi precis skrattat så vi kissat på oss nästan. Maria har erkänt ett ljug hon dragit. på fyllan....




Söta Johanna!



Mmm...

Igår var vi hos Stina som blev 1 helt år gammal! Av oss fick hon en träcykel med en kärra bakpå, såå fiiiin!

Mamma Sarah o dotter Stina! Här tittar hon på sitt stora paket! :)



Bea och min lilla skrutt! :)



Ja... nu är det som sagt måndag igen och saker ska tas tag i! Medan min bebis sover nu för det första ska jag susa genom huset och plocka lite...

Ha en bra måndag, vi hörs sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: HUSBANDET

FILÅT !!!

2009-03-02 @ 09:18:25
Postat av: HUSBANDET 2

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4529514.ab Nu vet man varför det kostar så mycket. Det räddar ju för fasiken liv oxå. :)

2009-03-02 @ 09:33:48
Postat av: Fru P

Åh va roligt med tjejmiddag. Det var ett tag sedan jag var på en o känner STARKT att shit - det måste bli en snart.



O du har väl den sötaste lille plutten på jorden.

2009-03-02 @ 22:12:42
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback